dilluns, 30 de març del 2015

Projecte Grup - Acta 4

ACTA 4 / TEC - 2 GRUP - 1

- Lloc: Cafeteria de la FIB - UPC.
- Data: 24 de març del 2015.
- Hora inici: 18:30.
- Hora finalització: 19:30.
- Assistents: Joan Carles Baro, Èric Carrion Valls, Isaac Carles Mollfulleda, Gerard Calle Reus.

Ordre del dia:


Acceptació de la proposta que cada alumne faci el seu objecte, però seguirem fent els grups, perquè així es poden ajudar al taller, alhora de subjectar, o resoldre dubtes. Però sí que trobem més enriquidor que cada alumne arribi a construir un propi objecte.

Proposta perquè els alumnes puguin escollir el material per a l’elaboració de l’objecte; li hem estat donant voltes; i sí que és interessant, ja que durant el trimestre es fa la unitat didàctica sobre els materials, però tot i així, creiem que tanta llibertat d’elecció, comptant amb el disseny, implicaria massa dificultat a la pràctica. Decidim tenir l’activitat acotada en aquest sentit, i els llapis de colors seguiran sent el material comú per a tots els grups.

Observem que més d’un grup ens aconsella tenir més cura amb la seguretat, estem d’acord en afegir recordatoris per evitar accidents i reforçar temes de seguretat, segurament no vam puntualitzar gaire que el projecte és la primera pràctica a l’aula taller, però no la primera visita, on els alumnes ja hauran vist totes les eines al seu abast i se’ls hi ha explicat totes les normes de seguretat a tenir en compte.
Seguint amb la seguretat, alhora de tallar peces petites, hem d’aconsellar la utilització del cargol de banc, i per la unió d’aquestes, canviarem la cola termo-fusible per la cola blanca i així evitar possibles cremades.

Una altra millora, serà la de completar la fitxa per a l’alumnat amb la temporització, on no hem estat gaire detallats.

- Acords:

Per a la pròxima acta, el tema principal, serà l’anàlisi de les propostes de millora del grup de TEC 1, els quals han viscut de primera mà el nostre projecte.

- Compromisos:

Pensar propostes pel video tutorial, per poder fer una pluja d’idees.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada