Què
m’interessaria saber d’un grup d’alumnes de secundària amb el qual hauré de
treballar... Doncs principalment si hi ha algun alumne que pateixi alguna
malaltia crònica que pugui necessitar la meva intervenció de
forma inesperada, o si hi ha algú que ho estigui passant realment malament
per les qüestions que siguin i no pugui rendir el seu màxim, no m'interessa
saber qui són els conflictius, ni els treballadors, són paràmetres que un mateix
veu al cap de poc temps de relació i de segur que n'hi ha en totes les aules.
Crec que seria important saber les metodologies de treball que funcionen en el
grup, aquesta informació només es pot haver obtingut després de fer moltes
sessions i de provar diferents estils per poder-ho corroborar, i això sí que
pot influir en la meva manera de preparar les meves sessions per al meu nou
grup-classe, si em poden assegurar mantenir una dinàmica de treball que pugui
ser l'òptima per al seu aprenentatge.
Per altra banda,
la informació que ha de saber el meu alumnat de mi, no ha de ser més de la
mateixa que jo vull saber d'ells, no vull dir que no en vulgui saber res, em
considero una persona tancada però a la vegada força empàtica. No sóc
d'explicar els meus problemes, però si m'agrada escoltar els dels demés per
poder ajudar en la mesura de lo possible, ja sigui només per animar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada