dimecres, 18 de març del 2015

Coneixement dels grup-classe

Què m’interessaria saber d’un grup d’alumnes de secundària amb el qual hauré de treballar... Doncs principalment si hi ha algun alumne que pateixi alguna malaltia crònica que pugui necessitar la meva intervenció de forma inesperada, o si hi ha algú que ho estigui passant realment malament per les qüestions que siguin i no pugui rendir el seu màxim, no m'interessa saber qui són els conflictius, ni els treballadors, són paràmetres que un mateix veu al cap de poc temps de relació i de segur que n'hi ha en totes les aules. Crec que seria important saber les metodologies de treball que funcionen en el grup, aquesta informació només es pot haver obtingut després de fer moltes sessions i de provar diferents estils per poder-ho corroborar, i això sí que pot influir en la meva manera de preparar les meves sessions per al meu nou grup-classe, si em poden assegurar mantenir una dinàmica de treball que pugui ser l'òptima per al seu aprenentatge.


Per altra banda, la informació que ha de saber el meu alumnat de mi, no ha de ser més de la mateixa que jo vull saber d'ells, no vull dir que no en vulgui saber res, em considero una persona tancada però a la vegada força empàtica. No sóc d'explicar els meus problemes, però si m'agrada escoltar els dels demés per poder ajudar en la mesura de lo possible, ja sigui només per animar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada