dimarts, 9 de juny del 2015

Reflexions del màster

MÀSTER DE FORMACIÓ AL PROFESSORAT D’ESO I BATXILLERAT

Aquest màster m’ha anat molt bé per poder conèixer millor aquest món, i és el que m’ajudarà a tirà endavant per poder exercir aquesta professió. Està clar que tothom ha trepitjat una escola però no tots sabem com són els seus engranatges, a partir del màster ja no anirem tan perduts. Tot i així, m’ha tocat l’especialitat en tecnologia, una assignatura que m’agrada molt, però per altra banda hi ha ple de temes que hauré de mirar-me des de zero, i tinc molt clar, que si vull que l’alumnat comprengui els continguts, jo he de saber molt més del que espero que ells aprenguin. El màster està molt bé i hem fet molta feina, però aquí no s’acaba, ara queda tot un treball posterior ja no de formació docent sinó de continguts curriculars. M’hauria agradat sortir més preparat en aquest sentit, i de segur que molts treballs dissenyats al màster serien diferents.

La formació rebuda en el màster juntament amb la realització de la fase de pràctiques ens ha dotat dels aprenentatges inicials per poder exercir en els centres. Ara tocarà posar-me al dia amb els continguts, i està clar que posteriorment al llarg de la meva experiència professional docent hem de mantenir una formació permanent amb la recerca i acció com el mitjà per a la reflexió sobre la millora de la nostra pràctica diària a l'aula.


INNOVACIÓ DOCENT I INICIACIÓ A LA RECERCA EDUCATIVA

Aquesta assignatura és molt interessant, però més ho hauria estat abans de dissenyar la unitat didàctica per a les pràctiques al centre, hem rebut noves idees i recursos que hauria estat molt divertit poder-les aplicar a les classes, tot i així, vaig poder realitzar una sessió amb el kahoot i els nens van agrair aquella innovació a l’aula.

És una assignatura molt important per nosaltres com a pre-docents, però m’hagués agradat gaudir-la més si no hagués estat per la feina personal (el màster bé s’ha de pagar), les hores al centre i tot el reguitzell d’activitats setmanals del màster.


EL PROFESSOR

Es nota que fas el què t’agrada, i saps fer molt bé la teva feina, ens has preparat tot tipus de sessions diferents i això no ho sap fer tothom o prefereix no fer-ho, tu agraeix-ho i de segur que tots ho agraeixen, ha sigut de les poques assignatures que no em feia mandra assistir.

Tot i que ens heu fet treballar molt, m’hagués agradat poder-m’hi posar amb tranquil·litat i aplicar-m’hi del tot, però en Murphy no para mai, i la feina és la feina, i més quan no se’n té.

Espero que si ens tronem a veure, no sigui en la mateixa assignatura... Salut!



2 comentaris: