dimarts, 9 de juny del 2015

Els vídeos

Grup 02: Semaflòstic
Molt bona la segona part del vídeo, es nota que teníeu un guió ben estudiat, ja que heu anat gravant en diferents dies aprofitant diferents moments del màster. Un vídeo molt original i divertit, felicitats.

Grup 03: Construcció d’un forn solar
El vídeo més trist de tots en diferència, però molt eficaç, tinc moltes ganes de poder fer amb les meves mans aquest invent i poder-hi cuinar, aquest projecte té molt de condiment per als centres, ja m’imagino un dinar fi de curs amb les famílies. Per altra banda, la idea de l’aplicació és molt bona, l’alumnat li encanta sortir de la rutina, és una manera diferent de començar la unitat, molt bona feina.

Grup 04: La torre de les 5 monedes
Vídeo motivador per a docents del segle XXI, està claríssim que tot és possible, res és fàcil i sempre s’ha de lluitar. Però estic d’acord amb el que dèiem a classe, que si els hi posem límits que potser no podrà aconseguir tot l’alumnat, podem arribar a enfonsar moralment, millor deixar la porta oberta a una meta senzilla i després motivar-los per a què es vulguin superar. És un projecte on de segur es poden anar motivant entre ells comparant les torres dels demès, només cal guiar-los perquè ells evolucionin.

Grup 05: Construeix el teu propi cotxe
Llàstima de l’audio, però la idea del projecte i el vídeo, són molt bons, m’encanta la idea de vídeo documental de cursa d’elit i la picada d’ullet a la coeducació, hem d’acabar amb les idees preconcebudes de que el taller és zona d’homes, i poder fer que les noies es motivin és molt important.

Grup 06: Pont autorportant de Leonardo Da Vinci

D’aquí al bricomanía, tot molt ben explicat i molt ben editat, qualsevol amb el vídeo podrà fer el projecte, i la banda sonora de bola de drac, m’encanta… menys el conill que no sembla pas tan dolent ;-)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada